Član Udruge koji želi posuditi neku opremu mora se javiti tajniku Udruge te popuniti obrazac zahtjev. Ukoliko ima više zahtjeva za istu opremu, prednost ima ranije predani zahtjev.
U slučaju kad ima više predanih zahtjeva, oprema na posudbi kod jednog člana ne može biti duže od dva dana. Nakon toga je dužan vratiti je u Udrugu kako bi se mogla posuditi drugim članovima. Ako se oprema ne vrati nakon dva dana ili do navedenog rok, za svaki naredni dan član je dužan platiti Udruzi 50 kuna zakasnine.
Član Udruge koji preuzima opremu dužan je prilikom primopredaje provjeriti stanje oprema te je u istom stanju vratiti, očišćenu i opranu. Prilikom preuzimanja član udruge potpisuje obrazac s datumom i vremenom preuzimanja a kad vrati opremu s datumom i vremenom povrata.
Ako je prilikom upotrebe opreme došlo do njenog kvara ili oštećenja, član je dužan o tome odmah obavijestiti Udrugu te snositi troškove popravka iste.